Звернення громадян Звернення громадян Електронне звернення ГРАФІК проведення телефонних «гарячих ліній» з громадянами Миколаївської області керівництвом департаменту на 2020 рік щодо питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом ГРАФІК особистого (виїздного) прийому громадян керівництвом департаменту на 2020 рік Графік функціонування "телефону довіри" з питань реалізації громадянами Миколаївської області права на звернення та особистий прийом у 2020 році Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 1 квартал 2016 р. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 1 півріччя 2016 р. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2016 р. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 12 місяців 2016 р. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 1 квартал 2017 р. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 2017 р. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2017 р. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 12 місяців 2017 р. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2018 року Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 2018 року Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 12 місяців 2018 року Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 3 місяці 2019 року Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 2019 року Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 12 місяців 2019 року Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 3 місяця 2020 року Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 2020 року Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік Про підсумки роботи за 9 місяця 2019 року із зверненнями громадян в департаменті економічного розвитку та регіональної політики облдержадміністрації Порядок проведення телефонних "гарячих ліній" Порядок проведення особистих та особистих виїздних прийомів громадян Порядок проведення телефону довіри tweet